Sunday, October 13, 2024

Sveća moja mala


Da li ste pevali ovu pesmicu u Nedeljnoj školi:

“Sveća moja mala, svetliće svima.”

Neki tvrde da su je napisali robovi iz Afrike u Americi pre par stotina godina. Drugi pak kažu da je komponovana oko 1920. godine. Ko god da ju je napisao, napisao je tekst koji je jednostavan ali dubok.

Pomislila sam na ovu pesmicu dok sam čitala Psalam 18:28:

“O Gospode, ti mi sjaš svetlošću; prosvetlićeš moju tamu, Bože!

Ali tekst ide korak dalje, jer svetlost koja dolazi od Hrista čini i nas svetlima.

“Tako da se svetli svetlost vaša pred ljudima, da vide vaša dobra dela i slave Oca vašega koji je na nebesima! Matej 5:16

Ovo je dobra istina za razmišljanje.

Da li živimo “čist, život bez krivice kao deca Božija, sijajući poput jarkih svetla u svetu punog nevaljalih i pokvarenih ljudi” čvrsto stojeći na Božijoj Reči? Filipljanima 2:14-15

Neka naš sjaj zasija.

--------------------

Uživaćete i u ovoj 1-minutnoj crtici “Sijati u tami”.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment