Sunday, March 26, 2023

Nesrećni ljudi koji rado dele svoju nesreću


Od kada sam počela deliti dnevna čitanja engleske verzije Biblijskih Crtica Ljubavi na Pinterestu, otkrila sam da su mnogi ateisti uznemireni postovima o stvaranju.

Iako se uvek trudim da odgovorim ljubazno, redovno nailazim na uvrede na račun moje inteligencije s njihove strane.

Razumem zašto su hrišćani evangelizatori: verujemo da ljudi traće svoje živote ovde na zemlji a večnost provode u paklu - ako ne upoznaju Hrista.

Ali me uvek zbune tzv. ateisti evangelizatori. Kakvu svrhu oni imaju u pokušaju da nas ubede da nema Boga? Zašto se bave našom verom?

Mi verujemo u sveznajućeg, svemudrog Boga Stvoritelja punog ljubavi. A oni žele da verujemo da smo puki slučajevi prirode.

Verujemo da ćemo večnost provesti u raju sa našim Gospodom. A oni žele da verujemo da nakon smrti nema ničega.

Čini se da nesrećni ljudi vole deliti svoju nesreću sa drugima. Nije ni čudo što Božija Reč kaže: “Budala kaže u srcu svome: ’Nema Boga’.” Psalam 14:1

-------------------

“Ateisti evangelizatori” su mi poslužili kao materjal za veći broj mojih dnevnih čitanja, poput:


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment