Sunday, March 12, 2023

Tajna snaga - Filipljanima 4:12-13


Zamislite da imate tajnu formulu koja vas može učiniti jačim u svakoj bolesti, probi, poteškoći, nedostatku, gubitku, progonu, maltretiranju, finansijsim problemima, u međuljudskim problemima - u svemu!

Formula koja ne samo da vam omogućava da podnesete problem, već vam i daje mir i zadovoljstvo u njemu. Ja imam tu tajnu formulu…a i vi ako poznajete Isusa kao svog Gospoda i Spasitelja.

Filipljani 4:12-13 vam otkrivaju tu tajnu:
“Sve mogu u Isusu Hristu koji mi moć daje.”

Ili kako parafrazirano glasi ovaj stih:
Mogu da uradim sve [na šta me je On pozvao] kroz Njega, koji me jača i osnažuje [da ispunim Njegovu svrhu  ja sam samodovoljan u Hristovoj dovoljnosti; spreman sam, sposoban i odlučan za sve kroz Njega, koji mi uliva unutrašnju snagu i siguran mir.]

U svojoj snazi ne možemo biti zadovoljni u svakoj situaciji, a i ne trebamo!

Mogu li dobiti jedan “Amen”?

-------------------------------------

Želela sam da stavim ovu sliku o ovom odlomku iz moje stare Biblije u kojoj sam započela da crtkanjem i crtanjem crteža beležim svoje misli, a spremam se da to isto uradim u dnevniku za proučavanje Biblije koju mi je ćerka poklonila za Dan majki.

Uvek sam uživala u crtanju, i mada sebe ne smatram umetnikom, znam da „iscrtavanje Svetog pisma“ pomaže da ono oživi za mnoge od nas. Zato sam želela da ohrabrim svakog od vas, koji to isto želite, da se oprobate. Na Pinterestu imam stranicu sa idejama za te slike, koje možete pogledati OVDE. Već sam ranije pisala o kreativnosti u vašem proučavanju Biblije i to možete pročitati OVDE. Hvala, Gail


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment